Odstąpienie od umowy

ZWROT


W jakim czasie mogę odstąpić od umowy? 
Odstąpić od umowy możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówionego przedmiotu. Zwrotu możesz dokonać nie podając powodu podjętej decyzji - mówią o tym zasady wynikające z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 
Od umowy możesz odstąpić wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem elektronicznego formularza zwrotu dostępnego pod poniższym linkiem:
Elektroniczny Formularz Zwrotu

Ile mam czasu na odesłanie zwracanego przedmiotu?
Przedmiot odeślij maksymalnie w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:  Sklep Kotki Dwa, ul. Puławska 156, 02-670 Warszawa.

Ile muszę czekać na zwrot środków?
W trakcie następnych 14 dni zwrócimy Ci wpłacone środki, jednak możemy się z tym wstrzymać do czasu otrzymania zwracanego produktu. 
Pamiętaj, że my zwrócimy Ci koszt pierwszej przesyłki - w wysokości najtańszej opcji, która była dostępna w ofercie- natomiast koszt odesłania przedmiotu spoczywa na Tobie. 

Czy muszę dołączyć paragon do zwracanego przedmiotu? 
Nie ma takiego obowiązku. Wystarczy, że do paczki dołączysz jakikolwiek dowód zakupu przedmiotu: potwierdzenie transakcji z konta bankowego lub kopia powiadomienia e-mail o dokonaniu zakupu/płatności. Taki dokument na pewno ułatwi nam pracę i przyspieszy proces zwrotu. 


Czy muszę zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu?
Prawa umożliwia Ci zwrot przedmiotu bez względu na fakt używania przedmiotu, a nawet ewentualnego jego uszkodzenia. Jednak warto zadbać o to, aby zwracany przedmiot był stanie takim jak go otrzymałeś - kompletny oraz w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 
Zgodnie z prawem kupujący „ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”. Oznacza to, że kupujący bez obaw może sprawdzić sprawność przedmiotu w taki sposób, jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli jednak przekroczy ten dozwolony zakres sprawdzenia, może zostać obciążony kosztami utraty części wartości zakupionego towaru."


Kupiłem produkt z fakturą VAT na firmę. Czy mogę dokonać zwrotu? 
Prawo zwrotu w ramach odsątpienia od umowy dotyczy tylko zakupów konsumenckich. Jeżeli zakup twój miał związek z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą lub zawodową - to taki zakup nie jest zakupem konsumenckim i nie możesz dokonać zwrotu zakupionych przedmiotów. 

W jakich przypadkach możecie odmówić przyjęcia zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy?

Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta opisuje szereg sytuacji w których tracisz prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m.in. do ofert:
    • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • dotyczących dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy..'\

REKLAMACJA


Paczka została uszkodzona podczas transportu.
Zawsze przed odbiorem paczki od kuriera zwróć uwagę, czy nie posiada ona uszkodzeń. Gdyby okazało się, że paczka posiada poważne uszkodzenia które mogą wskazywać na zniszczenie zawartości, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki. W takij sytuacji niezwłocznie skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 531 18 60 60 

Kupiony przedmiot posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem. 
Reklamację możesz złożyć wypełniając elektroniczny formularz dostępny pod linkiem:
Reklamowany przedmiot odeślij na adres: Sklep Kotki Dwa, ul. Puławska 156 02-670 Warszawa
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel